Një studim i ri shkencor ka zbuluar se përdorimi i përditshëm i multivitaminave mund të ndikojë në ngadalësimin e disa treguesve të plakjes biologjike. Sipas kërkimit të publikuar në revistën Nature Medicine, shkencëtarët konstatuan se marrja e multivitaminave çdo ditë ngadalësoi disa matje të plakjes biologjike gjatë një periudhe dyvjeçare, megjithëse efekti i vërejtur ishte relativisht i vogël.
Në studim u përfshinë 958 persona të shëndetshëm me moshë mesatare rreth 70 vjeç. Pjesëmarrësit u ndanë në disa grupe që morën kombinime të ndryshme ekstrakti kakaoje, multivitaminash ose placebo. Mostrat e gjakut u morën në fillim të studimit dhe më pas pas një dhe dy vitesh. Studiuesit analizuan modelet e metilimit të ADN-së, të njohura si orë epigjenetike, të cilat përdoren për të vlerësuar moshën biologjike të trupit.
Pas analizës dhe përshtatjes së të dhënave sipas faktorëve si mosha dhe gjinia, studiuesit zbuluan se personat që merrnin multivitamina çdo ditë shfaqnin një ritëm më të ngadaltë të plakjes biologjike në dy nga pesë matjet epigjenetike, krahasuar me ata që merrnin placebo. Efekti i vërejtur përkthehet afërsisht në rreth katër muaj më pak plakje biologjike gjatë dy viteve.
Autorët e studimit theksojnë se është ende e nevojshme të kuptohet rëndësia reale klinike e këtij zbulimi dhe nëse ky efekt sjell përfitime konkrete për shëndetin. Dr Howard Sesso, autor i studimit nga Mass General Brigham, deklaroi se në dy prova të mëdha klinike nuk janë vërejtur rreziqe të njohura nga përdorimi i multivitaminave, por ende nuk është e qartë se kush përfiton më shumë dhe në çfarë mënyre nga përdorimi i tyre.